TEKO w naszej organizacji to podstawowe narzędzie pracy. Cały proces sprzedażowy mamy zorganizowany w aplikacji – nareszcie możemy skupić się nad tym co najważniejsze – prezentowaniu naszych usług placówkom.
Jeśli jesteś organizatorem zajęć dodatkowych dla dzieci i chcesz mieć w jednym miejscu pełną informację o współpracujących placówkach, historię kontaktu, kontrolę nad działaniami sprzedażowymi swojego zespołu i procesami finansowymi oraz administracyjnymi to TEKO jest tym czego potrzebujesz.
Mondo Infano TEKO – CRM
to system do efektywnego zarządzania procesami sprzedażowymi dla organizatorów zajęć dodatkowych w placówkach oświatowych.
- pełna informacja o placówce w jednym widoku (dane adresowe, kontaktowe)
- śledzenie historii kontaktu (współpracy) z klientem (placówką edukacyjną)
- informacje o bieżącym statusie współpracy, prowadzonych zajęciach
- informacje finansowe (rozliczenia/faktury/płatności)
- przypisani handlowcy/opiekuni placówki
- pełna informacja o placówce w jednym widoku (dane adresowe, kontaktowe)
- śledzenie historii kontaktu (współpracy) z klientem (placówką edukacyjną)
- informacje o bieżącym statusie współpracy, prowadzonych zajęciach
- informacje finansowe (rozliczenia/faktury/płatności)
- przypisani handlowcy/opiekuni placówki
- szybki dostęp do danych szczegółowych i zbiorczych
- analityka danych – widoki statystyk wg zadanych filtrów
- łatwy eksport danych do pliku .xls
- intuicyjne planowanie pracy z poziomu handlowca (umawianie spotkań, planowanie zajęć)
- dostęp do kalendarzy dyspozycyjności osób prowadzących zajęcia (instruktorzy, nauczyciele)
- kilka niezależnych widoków
- możliwość integracji z kalendarzami Google
efektywna sprzedaż
Pełna automatyzacja działań zespołów sprzedażowych (wizyt przedstawicieli w placówkach) Planowanie pracy, ustawianie celów i monitorowanie efektów.
dbanie o klienta
Pełna informacja o współpracy z placówką w jednym miejscu. Możliwość szybkiego reagowania, wprowadzania zmian, polepszania jakości obsługi.
komunikacja
Usprawnienie komunikacji wewnątrz organizacji i z Klientami (placówkami) Integracja z klientami poczty (możliwość prowadzenia korespondencji e-mail bezpośrednio z systemu)
oszczędność
Optymalizacja czasu pracy i kosztów na poziomie zespołów sprzedażowych i centralnych. Pełna automatyzacja procesów planowania, raportowania, administracyjnych i komunikacji).
bezpieczeństwo
Dostęp do danych dla wszystkich użytkowników sytemu w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca. Utrata pracownika (handlowca) nie wiąże się z utratą danych historycznych współpracy z placówką.
dostępność
Dostęp do danych dla wszystkich użytkowników sytemu w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca. Utrata pracownika (handlowca) nie wiąże się z utratą danych historycznych współpracy z placówką.